Direktlänk till inlägg 16 oktober 2011

Tråkigt..

Av Sanna&Olivia WeWi - 16 oktober 2011 19:43

Ey, det här suger, jag har sjukt tråkigt och ingen vill snacka med mig på Skype :( (Lägg till Sanna.wiklund)
Så nu ska alla ringa :D
ingen kommer göra det men ändå xD
Jag var vaken tills 4 inatt men är inte ens lite trött.
Jag väntar på att äppelpajen ska bli klar, väntan är drygt..
Shara har åkt hem nu också så det gör allt ännu tråkigare.

Jag saknar dig.
Jag saknar dig.
Jag saknar dig.
Jag är svartsjuk för ingenting..
LolZ.

Bjuder på en bild. 

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna&Olivia WeWi - 25 oktober 2011 21:17

Om ett år kanske jag inte är med dom är umgås med just nu, jag kommer inte vara kär i samma kille och jag kommer inte ha samma attityd.Jag står för vad jag säger, men har jag sagt något jag ångrar så kan jag vrida och vända på  meningarna..Det är ju ...

Av Sanna&Olivia WeWi - 24 oktober 2011 17:40


Känner det.. Haha, har fortfarande sån jävla träningsvärk! Otränad är man ju..Just nu kan man inte se värre ut än mig, mitt hår är skitigt, jag sitter i mys-kläder och mitt smink är halvt ut kletat ;)  Jag kan inte ens gå riktigt.. xD Ska lägga mig i...

Av Sanna&Olivia WeWi - 23 oktober 2011 15:32

Mina ben gör ont som fan. haha, nu har jag kommit hem från cheerleader träningen, a, ont har jag ju. Måste träna på ett speciellt hopp, någon lång kullebyttagrej och få dansen att sitta.för att vara första gången så gick det bättre än väntat :)Men ja...

Av Sanna&Olivia WeWi - 22 oktober 2011 22:19

Just nu mår jag bra, just nu är jag stark , just nu är jag glad :)Har just kommit hem från min älskade bror och hans tjej som blir finare och finare för varje gång jag kommer.. hihi.Jag fick tårta godis och dricka ^^Vi kollade på fångarna på fortet o...

Av Sanna&Olivia WeWi - 21 oktober 2011 19:27

Jag kanske bara är liiite irriterad. Jag ska kolla om Cheer grejen är något jag vill börja med, om jag vill så börjar jag efter nyår.. Eftersom att annars måste mamma betala 800 nu för bara några få träningar..Det betyder att jag kommer hamna ännu me...

Presentation


Allt räknas.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards