Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Sanna&Olivia WeWi - 19 oktober 2011 17:21

I att bli vän med folk för att dina vänner äe vän med dom, man behöver inte bli vän med någon att att någon vän har ett förhållande med den personen osv. 
'' ÅH JAG BLIR SJUKT IRRITERAD PÅ DITT HUMÖR!'' ehhehehe Jag blir sjukt irriterad på dig (a)
Som vanligt dampar jag lite ;) 

A
ja, idag har det varit en vanlig halv tråkig dag.
Bråkat med två stycken (Y)
Kungligt. eheheh eller inte.

Men ena var för att hon blir vänner med folk hon inte har en anledning till att vara vän med? Och för att hon skriver till personer hon inte ska skriva till och för att hon blir vän med dom jag blir tillsammans med men det är ju rätt så onödigt. 

 Och den andra för att hon behandlar folk som en dörrmatta och sen klagar hon på att hon behandlas dåligt (Y)


Säger jag till dig att jag inte gillar dig så menar jag det (:
Vad är det svåra att förstå med det? :))))))))))))))))
 Kul jag är.

Igår var det inte en speciellt rolig dag , sen då jag berätta för en person så skrattade han, jag hade lust att åka till han och slå han (:
Men eftersom att när man är kär så är man lite blind, så jag skippade det.
Och sen skyller jag på att jag är kär (:
Det är okej right?
kul liv jag har, sitter framför en dator och skriver om mina små problem som jag tycker är enorma :D

Men kärlek suger kuk. :) Det vet alla. Nu ska jag och mina problem ägna lite tid till läxor, ring på skype om ni vill något. 
Pusshej.<3

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Allt räknas.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards